SM i blogg


Hallå allihopa, everybody!
Inser ikväll att jag har skitit i det blå skåpet när jag skrev att jag tar sommarlov från bloggen. Det har som ni ser spårat ur ikväll. Men jag kände bara att jag var tvungen att lägga in en bild på mitt tama mongo Daniel, här talandes med sin riktiga mamma i telefonen. Hon har som ni säkert förstår tagit ett rejält avstånd från sin son, och lämnat honom i hädnerna på mig =) Så jag göder honom med två fullkornsmackor med smör, ost, sallad, gurka och fiberkeso samt ett glas saft för att han ska orka hålla sig vaken ikväll. Han har allt för många ggr vaknat upp under våra filmkvällar med en bitchslap i ansiktet =) Ahh those were the tays (dreaming away)... Nu ska jag återgå till att såga mitt singelliv, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0