Skolklocka

3-dagars på Stadsfesten, varav dom två senaste varit sjöslag av sällan skådat slag. Jag mår skit, luktar skit och uppför mig som en skit. Har haft adhd idag och fått för mig att jag ska köpa nån skruttig bil som jag kan ha i sommar nu när firmabilen blev kvar i Norrtälje. Så jag har letat och letat på Blocket men ännu inte funnit något som är fult nog. Så om ni vet av något riktigt charmigt lik någonstans, snälla hör av er till mig, jag är verkligen sugen! Har sökt en massa veteranbilar, men dom är antingen pissdyra eller så är dom inte besiktade... Inte bra!"!!
Ikväll så ska jag se på fotbollen med Jim och jag tror att Hitlers avkommer fixar det till slut. 1-1 efter full tid och sen drar dom det längsta strået på straffarna med Lehman i nyckelroll =)
Summan av summarum är att Europe luktar Daimtårta och dom förtjänar inte den uppmärksamhet dom aldirg fick från mig under sitt uppträdande!
Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiskrens.
Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiskrens.
Jag luktar fiskrens och jag njuter av det. Jag tycker det är så skönt att lukta fiskrens att jag skulle kunna tänka mig att skära av en del utav min underarm, placera den i en glasburk och stänga locket. Placera denna glasburk i en okrossbar monter 4 mil under jord och bevara denna utsökta köttbit till eftervärlden.
Nacksving.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0