Så var det igång

Äntligen har fotbollsEM gått av stapeln, fan va nice! Nu blir det fotboll, öl och chirre i några veckor framöver. Kan knappt bärga mig till tisdag då Sverige börjar sin vandring mot hemnationen igen. Det blir tyvärr torsk med 1-2 mot grekerna, 0-2 mot spanjorerna och 1-1 mot ryssarna. Positiv, sån är jag =) Nu har jag just kommit från en väldigt välidgt lam trädgrådskväll! Mycket folk iof men det är rätt värdelöst att vara nykter ute... Så man får ju skylla sig själv. Å andra sidan så kommer jag att ha igen det imorgon när Leif b-team gästar Rånäs på eftermiddagen, ska bli riktigt roligt. Har inte riktigt bestämt mig vem jag ska vara ännu, men det lutar åt Mellberg. Återkommer om det blir några ändrignar. Imorgon handlar det om ett tillslag, inte ha roligt och se till att man inte gör illa sig! Nu ska jag hoppa isäng och somna in till the Holiday som jag började se en stund på i eftermiddag, snacka om en mysig rulle alltså. Brutalt!!!!
Dröm sött allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0