Puh!

Oj oj oj, svettig afton för Mr. Ericsson idag. Jag och Gurra omarbetade vårat löppass litegrann idag....eller rätt mycket. Vi hade tänkt köra backträning, men det blev långdistans istället! Och när jag säger långdistans, så menar jag lååångdistans, rekordlångt för både mig coh Gurra... Vi löpte till Rösa pendlarparkering och tillbaka igen, 2 mil fågelvägen... Så nu sitter jag här, efter en mysig dusch och middag mer Snurran, och sedan en GRYM fotbollsmatch mellan Italien och Holland. Fy fan vilken match alltså, heeelt sjukt!! Nu blir det nog inte mycket mer ikväll,. för min rygg har typ lagt ner verksamheten. Har ruskigt ont, men det är ju bara härligt när man vet att det är p.g.a träning.- Hoppas jag får åla mig ur sängen imorgon och gå som en krympling hela dagen=) Kanske inte är en bra idé att spika tak då, men den som lever får se!!
Nu blir det sägnen, go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0