Ps.

Ps. Skulle vilja gratulera en god vän till mig som lyckats få utegångsförbud ikväll, trots klart uppnådd gymnasieålder!!! Alla i hela stan ikväll är ute, men inte hon. Hon sitter hemma på familjekväll och gör sina läxor. Go girl! Jag tränker inte avslöjja att det är dig Jenkan som detta inträffat för, du kan vara lugn! Skönt att se att min/din älskade mor tar sitt ansvar på bästa sätt! Vilken kvinna!!!!!!!
Hoppas att fröken tar lärdom av det här och inte gör om det i fortsättningen, det vore för himla tråkigt! Jag som överårig känner mitt ansvar och kommer hädanefter stå vid legkontrollen på Trädgården och kolla alla som inte blir kollade av vakterna. So watch out, I´ll be there!!!!!!!! (tänk er att det är lite kuslig musik och en åskblixt just när jag sagt klart meningen)

Hej


Kommentarer
Postat av: Jenkan

HAHAHAHAHA!

2008-06-10 @ 10:25:51
URL: http://jenkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0