Nu är det sjukt

Orkar inte skriva nåt. Kom just hem från matchen, seger med 3-1. Lirade 90 minuter, mittlåset på backen. Tjitjing!!!! =) Nu har jag druckit en shaker och sitter och väntar på Daniel och Daniel för lite middagsmys. Troligtvis så blir det något otroligt oseriöst för jag orkar fan inte grilla. JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULKLAPP vad trött jag är. Stort för övrigt att Mr. David assade till ena målet idag, respect! Själv stod jag för lugnet och spritlukten på banan.
Ikväll så ska jag ligga som en rå fläskfilé i soffan och titta på nån rulle med boysen. Det ryktas även om att Ålis har dejt senare ikväll, så vi får se vad som sker.
jag vill också ha dejt. jag vill ha tjej. jag vill ha strumpor som ligger vikta efter tvätten. jag vill att någon ska ta hand om mig och vårda mig som ettt litet spädbarn.
hej

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag kan komma å vika dina strumpor åt dig om du vill =)

2008-06-02 @ 19:44:10
URL: http://mwingerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0