Jobba jobba jooobbaaa

Hallå allihopa, everybody!
Tänkte dela med mig av några av mina ljusaste semestertankar en dag som denna:
Jag står nere i min källare i mitt gamla rum, och river alltsammans. Det är regningt ute och jag hatar isolering. Eller inte isoleringen i sig, utan myrorna som formligen sprutar ut ur den när jag plockar ner vägg efter vägg. Jag hatar myror över allt. Utan dom så hade jag aldrig behövt renovera vår källare på semestern, utan hade kunnat slappa som man normalt gör. Det enda som skiljer denna dag mot en vanlig arbetsdag är egentligen 80 mil. Samt ensamheten på fikarasterna och en liten dipp i lönekuvertet.  Raster som jag nu valt att hoppa över iom att det inte sitter några bredvid mig och snackar skit. Så jag ber er, slå en signal till mig varannan timme så jag får känna av lite rast iaf. Jag vet inte exakt hur många tiummar jag är uppe i just nu, men jag anar att jag kommer att jobba större delen av min semester.....
Men det gör inte så mkt, jag lever fortfarande på Thailandsresan! Tror dock att det kan bli lite tungt i slutet av november då man har en månad kvar till jul, och inte vart ledig sen början på juli. Men det löns inte att fundera över det nu, det finns så mycket annat man kan fudnera över.
Typ hur gör man en myra mest illa?
Hur får man den att lida längst?
Vad tycker den minst om, att drunka i urin eller avföring?
Hur gammal blir en myra om man stänger in den i en burk med spindlar?
På vilket sätt kan man investera i total utrotning utav denna värdelösa typ av kryp?
Vad får jag för hittelön om jag skulle hitta prinsessans Victorias ena lillfinger i en utav våra väggar?
Skulle kungen stå till svars för att han bitit av det i samband med sin senaste Skellefteåvistelse, smugit sig in i mitt pojkrum, rivit upp ett hål i väggen, stoppat in det där, röjt undan alla bevis och sedan sjungit Kung i baren för mig medans jag sov?
Skulle någon utav dessa svar kunna besvarasav en myra?
Finns det någon urgammal stenålders myra som är betydligt äldre än väggarna på huset som kan vittna mot hans maestät konungen av Sverige i en eventuell rättegång?

jag tror inte det, så därför löns det inte att spekulera mera utan det är bara att löpa amok med kofoten igen.
Vi ses =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Asså lilla rille, du är sjuk i huvudet. Det är bara du som skulle ställa sånna frågor, det är bara du som tänker så.. haha!



... men jag gillar dig ändå!

2008-06-24 @ 18:29:47
URL: http://jenkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0