Hörredu!!!

Daniel "ÅlÅke, Ålis, Stockarn, Don Sjuan, Lord" Woxberg, varför har du mask i kroppen?
Nu sitter karln och rigner mig och skickar mess stup i kvarten. Först så ville han till Flygis och sen till parken och kasta flaskor i övningssyfte för sin nybörjade barkarriär. Men jag sa nej, för enligt källor är det kallt i parken. Jag vet inte hur kallt det exakt är, men jag föreställer mig isbjörnar!
Sen så skickade mongot mess om att han ville till Donken och ta en fika, men i o m att jag nyätit så känner jag itne för det heller..... Nu ringer det på dörren, brb.....

Aha, det kunde man gett sig faan på. Det är min hyperaktiva mongolide särbo som står här, glad och upphetsad som vanligt =) Han har varit i stan och köpt jens, tischa och brillor. Så räkna med att ÅlÅke blir livsfarlig i fortsättningen lol !!!
Nu ska vi titta på när Carro hoppar lite längd och prata om hur fina kläder friidrottare har på sig.
Ha en trevlig kväll allihopa, för det ska jag ha med Woxxis....
Ps. Troligtvis blir det Trädgården i morgon, bara det är bra väder... GÅR INTE hålla sig udnan. Kanske grilla lite osv osv

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0