Hejja Sverige!!!!!!!!!!

Fy fan så jävla skönt! Helt jävla underbar match som frälste hela Trädgården ikväll, 10 fågelungar av 10 möjliga. Jag tror att ungefär 90% av Sveriges befolkning kommer att lägga sig i sängen ikväll, och önska att Zlatan låg bredvid dom. Jag är beredd att sälja mina fotbollsskor till Rädda Barnen för att få träffa honom någon gång i livet, fan så kung han är! Däremot så måste jag be om ursäkt å Lagerbäcks vägnar för att han har inne Chippen på planen. Han spelade iof hyffsat idag, men han är på tok för ful, för mesig och har för snygg flickvän för att förtjäna en plats i startelvan. Jag ska även erkänna att jag inte glömt hans toffsar från förra VMet, mycket av denna oprovocerade spya kommer nog igen från det. Så byt ut honom och in med Kim istället, Chippen ska sota i minst 3 VM till. Kan han fortfarande prestera då så är han värd min förlåtelse =)
Sen ska jag även bekänna en sak som gjorde mitt liv lite svårare att hantera ikväll. Jag gick på toa efter matchen för att kissa, inget speciellt med det. Hängde ut den bredvid två andra killar, och vad händer???

-Scenskräck!
Jag kunde inte... Och det har aldrig hänt tidigare!!! Vet inte vad det var med honom ikväll, kan vara det att alkoholen saknades så att han inte kände igen sig.... Iaf så stog jag där och kände hur jag blev mer och mer generad, så till slut fick jag ge upp.... :O
Undrar vad dom som stog där tänkte?
-Kolla jullen, ficxar inte offentlig toa, vilken färsking.....
Så nu ska jag ta mig en rejäl funderare ikväll på vad som hände, sen ska jag och lillen sätta oss ned i smågrupper och disskutera händelseförloppet. Gå igenom steg för steg vad som hände och hur vi ska kunna bättra oss! Troligtvis är svaret ÖL.. Så jag måste kanske gå ner en sväng imorgon och återuprätta min värdighet. Provar en chansning, alla ni grabbar som sett ovanstående händelse, kom till trädgården nästa gång jag är där så ska vi reda ut saker å ting!
Nu orkar jag nog inte tjaffsa mer om livet, träningspasset gick jättebra och efter det så åt jag och Woxxa en jättegod cheese & bacon hamburgare innan fotbollen, the rest is history =) kan för övrigt säga att alla ni barn som tänkt gå till trädgården på lördag, GÖR INTE det....
Jag drar nämligen med mig min firma dit på fotbollskväll, och det kommer bli BLÖTT!!! Så allt som händer under den kvällen tar jag avstånd från redan nu, men troligtvis kommer det att bli sjukt roligt. Så jag lär återkomma udner veckan med fler peptalks om det, när bokningar är gjorda osv osv... Så då får vi se vad som händer =)
Dröm sött allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0