Hej hopp!

Hej alla glada och Magnus Betnér!!!
Idag så har jag haft en strålande dag på jobbet, allt har flytit på och imorgon ska jag och Andre färdigställa vårt lusthus med innertaksspikning=) När jag sedan kom hem från jobbet, så låg det ett brev från farmor och väntade på mig och det gör alla dagarn till superdagar. Händer ungefär två gånger i månaden så ni som vill ber om tjänster försök pricka in en utav dessa, för då är jag villig att göra allt. Nu sitter jag och fikar lite lätt innan Gurra G dyker upp för en löptur och ett gympass. Har man sedan livslust kvar efter det så väntar ett innebandypass med laget, så jag räknar med att ligga i fosterställning senare ikväll =)
Hoppas för övrigt att dom här två sista veckorna bjuder på något extra roligt, typ delfinschock nere i ån. Hur stort vore inte det om Flipper skulle ha tagit med sig några polare och simmat upp i ån. Slitit ner den där förbannade tvättlinan som ska föreställa konst och sedan simamt vidare igen. Typ något sånt skulle göra min semester "heeelt sjukt bra" som Grynet säger. Nu ska jag knapra i mig lite kreatin, sätta på Ledin och rocka upp stämningen innan passet =)
höres sen alla blogglovers=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0