Haha

"Just smile and wave boys, just smile and wave" =)
God fredagkväll allihopa, hoppas ni har njutit av dagen lika mycket som jag har gjort!
Började dan med att jobba hos chiefen innan jag åkte med bröderna Öhman och LillMicke till Kärleksudden för ett kallt bad. Ungefär 4 cm varmt i vattnet just nu, förhoppningsvis tar det sig till nästa vecka. Både i längd och temperatur!!!!
Nu har jag just sett Madagaskar och garvat lite för mig själv, finns inget bättre än animerat. Så enkelt ät det!!!!!! =)
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för den stora balen!!! Jag var och hjälpte Walle riva lite i sin nya lägenhet igår, och som tack för att jag släppte lös alla mina brister som människa i ungefär 4 timmar, så ska han bjuda mig på middag ikväll. Billigt för oss båda =) Hoppas att alla tycker om solskyddsfaktor, för det är CPvarmt i solen, idag näer jag hoppade in i bilen, eller bastun rättare sagt, så hade jag 35.5 grader i den. Fattar ni så sjukt. Så badet var välbehövligt. Eller egentligen inte, med tan ke på att jag simmade i min egen kroppsvätska när jag klev ur bilen hemma. Kände dock en svag arom av malt, trtoligtvis från trädgården igår. Sjukt att man kan bli bakis på 4 öl och hemgång vid tolv. Stora starka manliga jag som dricker 2 75or till frukost, ett flak Norrlands till lunch och sedan 176 laktritsshots i vanliga fall. Billigt och mysfaktor 100, tack för en mysig kväll Robin<3
LOL
Nu orkar jag itne med mig själv längre, puss på alla

Ps. Grattis Bea och alla andra studenter, jag hoppasd att ni får ett långt och arbetsläöst liv med mycket sjukdomar samt problem med den där förbannade stämplingen! Länge leve egoismen!!!!!!!!!!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0