Goo morron go morron!

Idag är det ännu en regning dag i stan,
Men jag har sol i sinne.
Ska göra mig en frukost med fil och banan,
sen ska jag riva ut en källare full av barndomsminne!

Min semester blev ett minne blott,
nu när källaren ska göras renoveras.
Det är av min pappa jag arbetsuppgiften fått,
så jag hoppas att arvet justeras!

6 timmars slit med kofot och arbetsställ,
adhd:et kommer att flöda.
Tur att jag är är så himla snäll,
så jag inte nån oskyldig råkar döda!

Släppa ut massor av hat som bor i min knopp,
leverera på ett vettigt sätt.
Kanske hitta nån mördad människokropp,
Näe nu för mycket på CSI jag sett.

Mördare, drogare, fyllon, aritster,
vad kommer till Festivalen?
allt jag vet är att jag vill ha tjockare vrister,
för den kommer bli helt galen.

Mina vader är så fruktansvärt små,
att det gör ont att titta på mig.
Läkaren säger att jag inte borde kunna gå,
och det känns lite gay.

Så jag funderar på att skiva upp hans rygg,
med en filékniv ack så hård.
Då skulle han inte längre känna sig så trygg,
när han kommer hem till en My Little Ponny bord.

Jag ska inte skriva mera nu,
för det börjar så smått spåra.
Snart kommer någon och säger bu,
för att dom inte gillar mitt sätt att scoora!

Allt som har med sport att göra,
ska vi under semestern lägga ner.
Jag har svårt att på mig själv höra,
för det verkar bara bli mer och mer!

Ångest attack, depression och arbete,
semester är en härlig tid!
Jag hade lätt kunnat ha gott samvete,
om inte KUBB förstört all min frid!!!!!!

Det är djävulens främsta spel,
framför minigolf, långgolf och många fler.
När man utövar det blir allt bara fel,
och slutresultatet misshandlar ger!

Jag tror att 40 % utav all misshandel som sker,
kommer från denna vansinnesgrej,
ändå spelar folk mer och mer,
vilket leder till spark, slag med mer!

Så nu ska vi slå ett slag för vår världsfred,
och ta bladet från munnen.
Jag talar till alla som står i kubbens led,
trilla inte ner i brunnen!

Nästa midsommar står ni där igen,
glada i hatten med nubbe och sill.
Ni förlorar mot husvagnsgrannen Sven,
och nita den jäveln är nu det enda ni vill!

Men stå emot,
låt inte hin håle vinna!
gör inga olaga hot,
för då kommer ni i cellen försvinna!

Sluta istället på en gång,
likt en rökare med sitt begär.
misshandla inte grannen med en tång,
och kalla honom för sär!

Gör jag som och rör inte en pinne,
på hela sommaren utan återfall.
Det kommer att göra dig varm inne,
och du får mer tid till att supa dig knall.

För sommaren handlar om sol bad och alkohol,
fester, nakenbad och festivaler.
Man är kung om man mest sprit tål,
utan att ställa till med skandaler!

Hej på er




 

Kommentarer
Postat av: Marika

haha sött rickard ;D

2008-06-25 @ 10:55:38
URL: http://mwingerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0