Goder afton goder afton.....

Var herre och fru, vi önskar eder alla sågspån till jul! =)
Nu har jag snart skottat ut allt jävla spån som ligger i källargolvet och jag räknade dagens skörd till 12 häääärliga säckar :D Men nu är det som sagt på sluttampen så det känns gött!!!!!!!!
Imorgon så ska jag och Jim upp tidigt för att åka till Malå och mysa med kusinan min och famme å faffe.... MYS =) Det ska fiskas och grejjas på dagen och troligtvis bastas på kvällen..Ska bli riktigt nice =)
Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och fudnerar på en dikt som gubbarna på jobbet skrev strax innan jag åkte hem på semestern... Den lyder såhär;
Vad skulle vi göra utan dig Rille,
Ingen har nånsin näckat som du.
Du är vår alldeles egen kille,
och en dag blir du någons fru! =)
Detta står alltså inne på våran toalett med röd tuschpenna på duschväggen.... Är det okej eller ska jag anmäla dom för sexuella trakasserier? Nån har även lagt till "kost" längst ner, så det blir alltså frukost.... Menar dom då att jag blir någons morgonskjut, eller att jag helt seriöst ska bli uppäten? Hur som helst så känns det inte okej och jag mår väldigt dåligt över detta!
Jag orkar inte riktigt spåra ur med tankeversamheten men det är en del som rör sig i mitt översmarta huvud =)
Vet någon förresten hur onda små kinesiska vaktlar kan vara mot varandra? Karins lillasyster har skaffat 4 st, tre hönor och en tupp... Och dom fryser ut ena hönan:S Hon får vara ute när dom andra är inne och vise versa, och när dom går förbi henne så stampar dom på hennes huvud :S:S:S
jag önskar att jag fick vara en minivaktel för en dag så jag kunde gå in i buren och förklara att dom är små och börde hjälpa varandra att överleva istället för att bråka. Det leder ingenstans och alla vaktlar har samma värde oavsett fjädermängd, kamstorlek, benlängd eller sprättkunskaper!!! Vi måste ena oss för att inte bli uppätna av grannens katter eller råka ut för ett rullande cykeldäck i mitten på augusti! Sen ska vi eftersträva att vara mycket söta och värpa mycket ägg så våra husvärdar inte skjuter oss till vintern :D

Nu orkar jag inte med mig själv längre, god natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0