God morgon

Hej allihopa, everybody!
Kan väl börja morgonen med att säga att det inte är kul att vända på dygnet. Var uppe till 4 inatt och tjollrade med Jim, Karin och Julia...INTE okej!!!! Vi satt uppe och lirade yatzi och nåt annat kortspel, som jag såklart vann utan större ansträngning...Men det var ändå inte kul att vakna i morse och kliva ner i min söndertrasade källare för att handskotta ut det sista spånet innan återuppbyggnaden börjar :S
Så ikväll så ska jag göra nåt extra roligt bara för att ajg är så duktig. Jag funderar på att åka till Lejonströmsbron med en engångsgrill och några riktigt fina Choritzos och ett glatt humör och sätta mig och grilla. Men istället för att äta korvarna så ska jag binda dom i snören och dra dom längs bron så att det blir flottigt överallt på Sveriges äldsta träbro. Sen ska jag hänga korvarna på lufttorkning från räcket på bron medan jag snickrar ihop tre små barkbåtar samt en flotte stor nog för 85kg mig att åka på. Sen placerar jag korvarna i varsin båt, dom får själva välja startnummer, och sedan hoppar jag själv på min flotte. Sen ska jag försöka hyra någon domare under dagen som blåser igång racet. Det blir då älvsåkning ända ner till Bergsbydammen, och den som kommer sist dit måste åka igenom dammluckan med em tandborste som styrroder. Nu måste jag ner i källaren och jobba vidare till tonerna av min egen sång. Dagens låt är självklart "Jag hade en gång en båt" av Cornelis!
Ha en bra dag allihopa, och kom ihåg dagens visdomsord signerat R.E;
Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0