Fy Fan!

Nu spritter det i benen på mig, har sett en film på morgonen och nu lagar jag matchmat till toner av Tompa Ledin. Lika hopplöst förälskad i fotboll nu som då!!!!!!!!! :D Snart så är det avspark, och jag har ändrat inställning till livet. Jag ska vara Cannavaro istället, han har stil =) Satan så taggad jag är på fotboll, heeeelt sjuuuk! Ut i solen och jaga läder, kan det bli bätter? Det riktigt spritter i kroppen på mig, skulle vilja hjula runt runt här inne i lägenheten och skrika, rulla in mig i mattan och kräla runt som en mask! Men det är så jag känner just nu, kan ju ändras väldigt fort. Om jag missar en hjulning och rasar in i väggspegeln, skär upp handlederna och mister vänsterfoten. Va ska ja göra då då?
Så vi skippar allt det där, och bara taggar med musik i 30 min till, sen är det samling.
Lycka till idag, Cannavaro, youu´re the man! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0