Fy fan

Jag hatar alla små snusk som röker på krogen. Det luktar skit, smakar skit och ser ut som skit. Så lägg av. Ska det rökas så tycker jag att man kan stänga in sig i en jordkällare, lyssna på Bob Marley och aldrig komma ut igen. Så känns det just nu, men ja ä inte bitter....
För övrigt gick allt kanon, bokning osv osv. Fick 3 glas citronvatten av Woxxa så jag lär ju pissa ner mig själv ikväll.Allmänt less livet, ska bli skönt att åka till jobbet imorgon och få avreagera sig lite. Jag hoppas på rivning, var länge sen nu... Skulle vara riktigt skäönt att bli inspärrad i nåt rum med många ömtåliga saker och sköra väggar.... Håll tummarna för mig, och sov så gott! =)
Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0