Boyaka!

Mycket på G!
Torsk i drakbåtsrodden redan i första heatet och ruggigt irriterad på datanördar utan vinnarskalle...Låg tvåa med hundra meter kvar, då¨vek folk ner sig så vi missade vår finalplats...KUK!!!!
Sen igår så var det stora fotbollsmatch uppe på Mittfältet!!!! =) Världslaget mötte MB (Morö Backe) och det blev som väntat en konfortabel seger fdör mitt världslkag =)

11 efter full tid och förlängining och sedan avgjordes det på straffar...Där jag klev fram och hängde den avgörande straffen så¨glädjescener av sällan skådat slag utbröt =) haha pretty wild, pretty wild

Sen på kvällen så blev det stadsfesten för lite uppvärmningskrök inför ikväll med Jim, Karin och Julia..sen var vi på en 20årsfest också men det var så värdelöst att vi gick innan vi hann sätta oss i princip. Pinsamt

Nu idag så krigar jag på i källaren med renoveringen som faderskapet beställt, så jag har just varit iväg och lånat en cirkel- och en tigersåg för att gå lös =) Så jag skulle tro att jag jobbat klart om 3-4 timmar och då går vi på familjemiddag med krökeri =) Henke (stoooore bror) kom just från Härnösand, så han ligger och sover inför kvällens aktiviteter medan jag sliter för att få ta del av arvet =)

Ha en bra dag allihopa, och framför allt en GRYYYYYYYYYYYYYYYYYYM kväll!

Och allt som sker innanför Stadsfestens portar, det stannar innan för dess portar!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Kachow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0