Åhhh

Det är typiskt!
Förra södnagen.-..aldrig mer dricka...ikväll... dricka....igår dricka.....imorgon....Vi får se...men det är bra väder och humrarna ligger klara för gödning.- jag har för övrigt sett en hel del artister ikväll, kul. Tycker om medelålders männ som bjuder på drinkar. bartenbdets osm bjduer på drinkar. och tjejre som låser sina cyklar så man får bära skiten hem. KUL! Alla som tycker det är kul räcker upp en hand. passa bollen vidare, det är dags för nästa pojke att säga sitt bnamn! men ditt jävla ego, ska jag måsta komma ner och bryta bollen ur hämnderna på dig? Näe nu jävlar! För faan din satans jävla mongolidugne, släpp bolljävlen innan jag tar av käkbenet på dig. Du ska få stock! Nu okrar jag inte skriva emr, han har fått stock.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0