Wawa wewa!!!

Jiiipiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee livet leker =)
Pratade just med min älskade chef och jag får ledigt nu på torsdag och fredag för att besöka mina kära kusiner i Norrköping!!!! Så jag åker ner torsdag och blir kvar där över helgen.. FETT NICE som Joe skulel ha sagt =)
Jag är ruskigt taggad! Allting har svängt. Igår var det hate life på kvällen.
För det första var jag bakis efter en grym helg med jobbarpolarna, lite sömn, mkt dricka och ett psyke som höll på att ta död på mig. Sen kom skiten med bilen och då tappade jag livslusten. Så för att kompensera det så garvade jag i 10 minuter åt hela fiaskot, sen skulle vi åka och bada. Då gjorde jag illa mig i örat så pass illa att jag satt här igår natt vid 1 och visste att jag skulle upp på 4,5 timme. Med ett öra som gjorde så ont att jag inte kunde ligga, så jag satt i fåtöljen i rummet och försökte sova, med alla väggklockor tömda på batterier för att tickandet gjorde ont... Förstår ni hur liten jag klände mig?
Sen idag så vände allt. Jag har rockat på jobbet (iförd öronkoper för att skydda örat...mammas lilla ängel! ), sen kom jag hem, joggade med Walle och Danne, sen åkte jag upp till gymmet en snabbis. Kom hem, tvättade lagade mat och matlådor, diskade och städade upp precis allt. Sen var jag nyss nere på Trädgården med grabbarna och Sofia och snackade lite, innan chefen ringde och gav mig ledigt... LOVE LIIIIIIIIIIIIIIIIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag ska fira med glass i stora lass!
KRAMKALAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0