"So fresh and so clean clean"


Känner att det är lite "Så ska det låta" över mina headlines nu i veckan, men det är rätt skönt för musik är viktigt! Ikväll så har jag tvättat upp min kära Pärla innan gymmet, lyssnandes på Love Songs på min Ipod. Säger bara en sak,  Harmoni!  Visst att fågelkvitter i stugan eller en god bok på stranden är mysigt, men få saker går upp mot att klämma tvättsvamp =)
Så efter det så kände jag att det var något annat som låg och tryckte, kunde inte riktigt komma på vad det var innan jag kom hem.
Bloggen såklart. Det sägs ju att omväxling förnöjer och jag tror på det, så därför kände jag att det var dags att "hotta upp" bloggen lite. Sätta sin egen prägel på den. Förmodligen ser den förjävlig ut för jag har suttit och freestylat lite bland inställningarna. Jag är inte mkt för siffror och tecken som sidor är uppbyggda av, jag är faktiskt inte mkt för siffror över huvud taget. Skulle jag få bestämma så skulle det bara finnas 10 st olika siffror, sen skulle alla tal göras utifrån dom....
Nog pratat om det, t.o.m jag förstår ju att det inte är möjligt att göra så =)

Nu ikväll så blir det inte så mkt mer, lite disk som ska tas om hand om och sedan blir det kanske en rulle med Mr. Sailor. Vi får se, han loggade just in på Msn så snart har jag svaret!
O´boy vad jag gillar mat förresten, bland det godaste jag vet.
Neeeeej han är hos Micke, och jag som känner för att se ut som spöket i Ghostbustersloggan. Frågan är ju om jag ska orka dit eller om jag ska fetta loss på egen hand... hmm... FETTA!!!!!!!!!!!!!!
Så får det bli! Vill även skicka en hälsning till alla snälla själar som skriver en kommentar nu och då. Tack, det är jättekul. Men strunta i att vara anonyma, det är mkt roligare om jag vet vart jag ska sända blommorna eller brevbomerna =)
Trevlig kväll alles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0