Så här är det...

När jag kommer hem idag, efter tre veckors semester i Skellefteå, så öppnar jag inte dörren till min vanliga lägenhet. Nej jag öppnar dörren till en lägenhet med en soffa mitt i hallen. Två garderober som är helt uttömda på kläder, som sedan placerats i min säng. Soffkuddar som ligger i min fåtölj, och när jag komemr in i köket så saknas mina fyra barstolar. Så jag går in på toaletten. Och där är dom, invirade i duschdraperiet i en salig oreda. Och allt detta har mina två ollon till kamrater ställt till med när jag var borta. PLUS att dom hade bokat bord på Trädgården en timme efter min hemkomst.... Vilka svin va? Så jag funderar för fullt nu hur jag ska kunna återgällda detta, och är MER än tacksam för tips. Inget är för dumt, kom ihåg det!
Ha en trevlig kväll allihopa, vi ses!

Ps. Imorgon ska det jobbas 10 timmar, söndag lika så. Guuud så skönt att semestern är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0