Livstvivel


Hej hopp, all the bloggers!!!!
Efter helgens håll igång med 2 karatefyllor, så fanns det helt enkelt inte så mycket annat att göra än att raka av sig allt hår. Och då snackar vi allt. Jag kännde att jag behöcde rena min kropp och själ, och det här är det första steget utav många. Nu ska jag snart upp på gymmet och hetsa tills jag inte orkar leva längre, sen ska jag börja äta en massa nyttiga saker... Så får vi se om ångesten släpper eller inte =)
Jag återkommer om helgen i helhet under dagen/aftonen, men nu blir det lite mat innan träning.
Håll till godo utav min frisör Daniels fantasi. På bild nummer ett ser vi munken, bild nummer två hans egen version av Tin Tin, och på bild nummer tre är jag fulländad =)
Tjing
Ps. Förlåt mamma!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TIN TIN!! hahahahahah

2008-07-21 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0