Insikt

Det är egentligen otroligt hur man kommer på vissa saker. Men igår så hade jag en sån underbar uppenbarelse, att jag är lite orolig för att jag ska bli avstängd från bloggande av svenska staten. Jag har nämligen upptäckt någonting väldigt stort. Jag har upptäckt att svenska fiskare anv'nder sig utav den alltför välkända "Aerobicsmetoden". Vilket innebär att du har en otroligt attraktiv instruktör, låt oss säga en kvinnlig(fungerar även inom spinning). Hon är så glad och trevlig att hälften vore nog, och alla grabbar inne i lokalen tror att hon vill smaka på just dom. Så killarna skryter för sina kollegor på jobb, vänner osv om hur snygg och sugen denna instruktör är. Så även dom letar sig dit. Och vips så har gymmet skaffat sig en god ekonomi och ett gott rykte, bara genom att anställa en slinka.....
Och igår var jag på räkfrossa med Jim och Jonte i Byske, och såg samma fenomen. Eller jag tror det i alla fall. För 90% av alla rökor var fyllda med rom, och då antar jag att svenska fiskare har forskat/framställt en speciell "hunk"räka, som bara inte går att motstå. Det bara spritter i stjärtarna på alla honor (och även dessa 10% gaylordsräkor) och dom jagar honom... Men han lurar dom, precis som aerobicvsinstruktören. Hunkräkan vill inte ligga, han vill bara få sin del av kakan. Så han lurar in dom i stora nät och sedan blir han avlönad av fiskarna, och kastar sig ut i djupen igen. Vad vi inte tänker på, är att vi tömmer världshaven på females och gaylords. Och det måste få konsekvenser. Går vi över till paralellinjen så ser vi att skiljsmässorna ökar i Sverige, misshandeln samt gymmandet. Vad händer sen då? När vi inte har några svenska kärnfamiljer? Vilka ska gå och äta dom här tjejräkorna då? Och gayräkorna?
Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till detta så det är därför jag delar med mig till er, mina kärar läsare. Snälla kom med tips på hur vi ska få vårt samhälle på rätt kurs igen!
Jag har funderat på att starta en motkampanj och motverka detta syndrom, denna folksjukdom. Men jag vet inte om jag är inne på rätt spår. För det jag tänker på är mig som instruktör, iförd en "Boratmankini". Men ju mer jag tänker på det, desto mer inser jag hur föga det skulle hjälpa. För det skulle ju inte vara någon på passet... Eller jaa kanske några korvfantaster men det blir ju bara äckligt!
Så jag får helt enkelt fundera vidare, och fram tills dess så vill jag att ni alla ska dra lärdom utav det ni just läst;
Det finns alltså upp till 10% homosexualitet ute i världshaven, bara bland räkorna. Inser ni då hur fruktansvärt okej det ä'r för Jöback och kompani då ;)

Kommentarer
Postat av: Räkan

mmmm rääkooooor!!! ;)

2008-07-03 @ 11:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0