Hola everybody!

God afton gänget!
Vad skriver man en dag som denna då, solen skiner, alla har semester och luktar gott i håret osv osv. Inte jag, men jag är nöjd ändå. Har gipsat ett rum idag så jag känner mig nöjd, sen blev det gymmet med lille Vicke och ett bröstpass som heter duga. Kul idag igen. Kul med bröst. Skulle jag få välja en kroppsdel jag skulle vilja vara så skulle ajg vara ett bröst. Skulle ajg få välja en kroppsdel som jag skulle vara tvungen att hänga upp i flaggstången i sommarstugan, så skulle det vara ett bröst. Men om jag däremot fick välja en seriefigur som jag var tvugnen att gifta mig med, så skulle jag nog ta Bamses farmor, för hon är typ den snällaste som finns. Sen så skulle det ju vara rätt shysst med utsikten dom har på höga berget, nära till Skalman och boysen. men främsta anledningen till att jag skulle välja just Farmor är att den skulle vara världens, genom tiderna, grymmaste "röst" som skulle återberätta mitt liv då. Fatt coolt, hoppasd alla vet hur han låter. Tänk er då följande.
"-Rickard har vart på jobbet hela dagen, alla dom andra har semester."
OCH SÅ VIDARE!

Ikväll blir det Trädis en stund för att göra Woxxa sällskap, han var enligt källor till mig (sig själv) värd en sallongsberusning för att han jobbat över idag... Bra gjort Woxxa, jag har jobbat över sen semestern startat, men inte är jag full jämt för det. Nej en riktig fylla det tar man på helgen bakom lyckta dörrar, med en bågfil i ena näven och en honungsburk i den andra. Det blir lite mer living on the edge på det viset, man vet aldrig vart det ska sluta. Eller ens vart det ska börja, för det är ju en rätt meningslös kombination. Om man inte har en fin trälåda framför sig som man tänker förvandla till en honungsburkshylla, då kan det vara alldeles underbart. För då kan man ju ta honungsburken och sätta den i den blivande hyllan , så vet man exakt när den passar. Det funkar säkert till andra burkar också, men ska man tala om för nån vad man gjort i helgen så kan man ju säga att man druckit öl och gjort honungsburkshyllor, så folk inte tror att man är utan liv........
Nu ringde Woxxa, han sitter själv och äter. Så alla ni som ska på Trädgården, vi ses där om 20 minuter, d.v.s runt 8, så kan vi garva åt honom ihop =)
BOYAKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0