Helt seriöst

... Ikväll har jag inte varit straight.
Jag har lagat mat, gjort matlåda till imorgon, tvättat och diskat, och allt detta har ackompanjerats av smörlåtar =)
Jag har även suttit och väntat på att tvätten skulle bli redo för vikning, och under väntan så satt jag och kollade i HMs höstkatalog. Och funderade helt seriöst på att beställa lite grejer så att jag skulle få en gratis munkjacka som såg skitmysig ut. Vet dock inte hur jag ska göra nu när jag nyktrat till, måste ha varit något i tvättmedlet.....
Aja, nu blir det inte mkt mer ikväll, ska nog slå på nån animerad rulle och somna in till =)
Ha en trevlig kväll ni som får vara uppe länge ikväll =)

nattiskram

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan skicka ett sms sen... men ja säger bara.. du e en jävla fruitcake o din bror( fd bror) e gaylord Jim Richtman ....suck....

2008-07-24 @ 18:14:38
Postat av: Anonym

o förresten, måste du raka dig o se kriminell ut varje sommar? :) haha

2008-07-24 @ 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0