Hej igen alla bondelovers =)

Hej hopp alla små negerpojkar =)
Nu tänkte jag skriva mitt sista norrländska blogginlägg på en mycket lång tid. För imorgon så reser jag och kusinen min tillbaka till södern och på måndag så börjar vardagslivet igen... ganska kul att jag har jobbat hela semestern och att jag inte haft mer än en soldag på tre veckor =) Men jag har haft trevligt sällskap och gott om alkohol. Igår blev det för mycket, går inte in på detaljer men jag kom aldrig längre än förfesten.... När dom andra gick ut gick jag till badkaret.
Nu ska jag snart dra sista lasset i källaren innan jag åker, och precis nu fick jag en väldigt vacker fundering.
Är smärta en högre grad av njutning?
Jag har länge trott det men blir tveksam....
Jag sitter och funderar på följande scenario;
Om jag sitter på en bakskål, med ljummet degspad i, sådär lent som bara det kan vara, i en behaglig temperatur. Inte stekhet, utan strax över ljummet så man myser =)
Tänk dig sedan att jg lägger ner pungen i den här mysiga skålen... Det lär ju vara råskönt. Och det är där problemet uppstår. För antagligen lär ju kanterna på skålen skära in i skinkorna... och det lär ju ta ont.,...och är inte allt detta himmelskt skönt, så kan smärta inte vara en högre grad utav njutning?
Jag återkommer med testresultat innan veckans slut., samt noggrannare uppgifter om utförandet.
Ha en god afton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0