hej hopp!

Hej alla glada, nu mår jag lite bättre igen =)
Har haft en alldeles udnerbar dag inne på jobbet, med strålande sol utanför och olidlig hetta. Men jag är inte bitter, för det har gått riktigt bra idag!!!
Jag började morgonen med sagostund för mina kära arbetskamrater och nu är jag deras frälsare. Det är bland det sjukaste dom hört typ haha =)
Sen efter jobbet så har jag varit på Elgiganten och köpt ingenting, sprungit en halvtimme sen gymmat en halvtimme. Nu lagar jag 5 matlådor med "skärgårdssallad" och grillat kött, dags för mitt nya liv. Håller väl ungefär 5 dar sen är man tillbaka på svullarstigen igen =)
Men det gör ingenting för då har man brännt lite fett iaf så man kan fylla på med nytt =)
Ikväll så ska jag gå ner på Trädis med Woxxa och se när han äter som en häst, sen blir det troligtvis filmkväll med han och Soffan, kanske en Öhmans pajken också =)
Dagens hälsning går till Mr. Iglis som jag träffade i Bollnäs, d.v.s Roffe Igelkott;
Jag har dig på film och tittar på dig varje dag, snälla hör av dig!
Rolf Jag kan inte leva utan dig och vill att du ska vara en del av mitt liv. Jag vill uppleva allt med dig, spänningen i att bli jagad av en orm eller en hök. Kärleken till att torrjucka mot taggbuskar i tron att det är en hona. Kamratskapen i att klia varandra på ryggen. Glädjen i att leka kurragömma i skogen och busa med människors hundar. Jag vill att du ska flytta in hos mig, ge mig bara chansen så ska jag bygga den finaste igelkotteburen världen skådat. Du förtjänar tak över huvudet och ett mål mat om dagen serverat på fat. Du ska kunna glida omkring i min lägenhet när jag är på jobet och småpyssla med taggvård och dammsugning. Jag vill presentera dig för mina föräldrar och tjuvlyssna på dig när du pratar killar med mina systrar. Det gör ingenting att vi är olika. Att du inte kan bada i plastpool på sommaren, eller att jag inte kan sticka fiender med ryggen, det ser jag som en styrka. Vi kompletterar varandra på ett hälrigt sätt och jag hoppas att du känner likadant! Du kan få min digitalkamera om du kommer hit nu. Men då ska du komma nu, asså med typ nästa buss. Komemr du ännu snabbare än så så ska ajg bjuda dig på en trerätters nere i parken. Menyn väljer vi ut tillsammans, men jag antar att det blir något i stil med friterad flugvinge till förrätt, ångkokt daggmask med basilikablad till huvudrätt och en Green Box Special till efterrätt. D.v.s leta igenom en papperskorg och hoppas på fynd.
Jag vet inte vad mer jag ska skriva för att locka dig, för jag hoppas mina känslor räcker!
Om du ser det här Roffe, hör av dig, daddys home waiting for you!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0