God morgon =)

Hej hopp, plastemballage från större firma!
Idag är jag på gång utan överdrift! Vaknade för fem minuter sen av att min älkskade bror ringde och kvittrade lite så det blev en bra start på dagen! Nu ska jag knyta på mig joggingskorna och ta en liten runda innan frukost, sen får vi se vad dagen har att erbjuda =) Kussen i Norrköping ligger och sover än så det löns inte att börja åka innan man fått grönt ljus... Skulle tro att jag lämnar vid 12. Frågan är dock om jag kommer längre än till City, det är ju nämligen Pride veckan!
Hmm.... Stanley Cup bucklan live... Eller titta på stjärtgossar?....... Jag tror jag kör på Stanley, för där får jag nog two in one. Skulle tro att rätt många gaylords är där med, så chansen att få se lite homomys finns. Det finns ju faktiskt en arena i NHL, tror det är Nashville Predators, som heter just Gaylord center. OM den inte bytt namn vill säga. Det tycker jag är lite humor. Okej om det hade varit ett land i Asien där Gaylord betyder krigare enligt gammla egyptiska symboler som dom hittat i en pyramid för 10 000 år sedan. Men så är ju inte fallet. Utan det är i USA.  Vilket innebär att endast homosexuella får gå in i den arenan. Så om du har vägarna förbi, är gay, och känner att "conditions are right", gå in och njut! Det finns garanterat all! Feta, smala, ljusa, mörka, snälla, dumma,  pojkar och flickor med lite olika sedvanor i sängen. Jag tror att amerikanarna kan var riktigt brutala i sängen. Inte dom tjockaste, för dom ligger nog bara där och vill bli tagna, oavsett kön. Men "eliten" tror jag är grymma. Det är ju bara att räkna lite snabbt på hur många filmer dom har gett ut genom åren, och sedan hur många andra länder gett ut. Och vi räknar inte Tysklnad, för om man gör det med strumpor på så är det icke godkänt! Det är rätt vidrigt, varför ska dom göra så för? Hyffsat turn off....
Sen har ju amerikanarna mycket mer som gör dom åtråvärda, typ fria plastikoperationer om man är med i en film. Gratis tandblekning för ett blåsjobb osv osv.
Usch nu känner jag att det spårar ur på ett otrevligt sätt! Så vi byter samtalsämne, vi tittar på m in gårdag istället.
jag var nere på Trädgården och träffade Grana, Marika, Malin, min kära Öhman, LillMicke, Beis,Anna, Lina och många fler. Anledningnen till att jag skriver vilka jag träffade igår, är för att många av dom hade en promille över 3.0. Vilket är raka motsatsen till mig. Jag hade druckit en öl hemma innan jag gick ner, och kände mig som "Hej jag heter Rickard, jag ser ut som en 23årig rasist fast jag inte är det, och jag är i vägen vart jag än står, sitter, eller tittar" En klassisk nykter kväll på en krog som är överbefolkad, vilket var kul iof =)
Som tur var så var Bea lite bättre än sin övriga tjejliga, så vi kunde chatta lite vid ett bord vi hittade där vilket var kul. Har inte sett det lilla trollet sen början av juni typ :P
Nu skiner solen ute och jag känner att jag sagt tillräckligt! jag tror inte att det blir så mkt blogg nere i Norrköping tyvärr, min kusin är lite emot det... Tycker att det är gay....Och vad gör man inte för sina kusiner? :O :D
Men jag återkommer självklart om jag får chansen, typ om jag smyger till en data 03.30 på nätterna elelr nåt :P
Annars så får ni ha en jättetrvlig vecka och helg, så "hörs" vi på söndagkväll igen. Då ska jag bomba ut lite bilder på helgen och vara sådär lagom kaxig och nöjd (förhoppningsvis) så håll till godo!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0