God eftermiddag!


Jag tänkte börja eftermiddagen med att visa er en bild på George Bush när han var åtta år. Han hade just börjat skolan och just den här dan så hade han fått sin lunchlåda fylld med små söta prinskorvarr. Ingen vet varför han fick det, för det var ju inte jul. Men George var glad ändå för han hade fått en Turtlesklocka i julklapp året innan..... Nu ringde telefonen så jag är tvugnen att ändra min historia.

Tagning 2:
Hej allihopa! Här är en bild på Daniel Woxberg när han var 20 år gammal och just blivit av med sin oskuld med en åkergräsklippare! Han hade just ringt sin vän och tvingat ner honom i parken, istället för att låta honom åka på gymmet och kanske till och med haka på dit. Men inte Woxxa, han trivdes med att sitta under sin tall på ett fälgkors och runka till Anna Book.
Så nu ska jag ner i parken och titta på honom en timme medans han kastar flaskor omkring sig innan jag kan ta tag i min träning... Usch vad jag är snäll! Men det känns bra att jag pissat ner honom här som kompensation =)
Ikväll så ska jag sedan packa inför Norrköpingstripen som går av stapeln imorgon, ska bli riktigt kul! Får ringa kusinan sen och höra när jag är välkommen osv osv osv osv osv osv =)
Tror det blir lite jogging strax och sedan lite mys här hemma innan trädis väntar med Öhman. Sen blir det pumpa pumpa på gymmet imorgon innan jag åker. Loooking forward to it :)
Ha en bra kväll allihopa, kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0