God afton!

Hej allihopa, everybody!
Idag har jag krigat osedvanligt hårt för att vara en lördag. Har jobbat i 10 timmar ute på Pärlan nu, lagt limgolv i sinne samt skruvat takgips. Har flytit på rätt bra och jag är vid gott mod inför morgondagens pass.... Jaa jag ska jobba då igen med precis samma sak. Ända förutsättningen som skiljer sig mot idag, är att jag har fått ett skrapsår på höger knä. Kan bli kul att duscha ikväll, samt att glida omkring på knäet imorgon igen. men vad gör man inte för pengar =)
Man är som en liten hora, säljer sig till högstbjudande... och ibland inte ens det, men jag är glad ändå =) Ikväll blir det ut på stan och kika lite, det ska tydligen vara aaaasmycket folk ute p.g.a American Car Show som varit idag. Har dock inte hunnit se något utav mässan, men vi mötte en del shyssta gliiiders på väg hem=)
Snart ska jag ta tag i livet och börja träna igen, känner lite sug efter det. Kör lite psykvård nu under tiden jag lagar mat, armhävningar och sit-ups..... Orkar inte skriva mer, då brinner maten upp.
Hoppas alla jobbar imorgon, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0