Förresten...


Snart så får jag lite nya verktyg på jobbet och det känns jättekul! Jag har redan planerat in en invignings/välkomstfest för verktygen, där jag och Viktor har gjort en liten banderoll bak på firmabilen där det står "We love big tools!" och blåser i tutor och grejjar. Sen blir det kick-off fest med dom, då kanske vi kör lite paintball och grejjer och tar nån öl, kanske går ner och sätter oss på pubhörnet och snackar lite skit innan disco på Mobergs. Vi ska även ha nån lite lugnare tillställning hemma hos mig hoppas jag på, där vi kanske ser en film, lagar mat ihop och bara umgås. Jag har inte förankrat det här med varken chefen eller arbetskamraten min, men jag hoppas att dom har samma syn på det som jag. Vi ska trots allt jobba sida vid sida dag in och dag ut länge, så det kan vara bra att lära känna varann och få in en bra känsla i gruppen på en gång!
Så jag säger välkomna alla nya verktyg, jag hoppas ni ska trivas hos oss och att ni håller länge länge!
Jag vill även passa på att tacka mina gamla verktyg för allt dom gjort för mig, alla roliga stunder vi haft och jag vill att ni ska veta att ni betydt väldigt mycket för mig! Vi har så många minnen ihop så det är nästan skrämmande. Även en del ledsamma stunder, men bara man övervinner dom så stärker man banden mellan sig. Så tack!
Jag vill även säga att jag är väldigt förtjust i nya saker. Typ öppna paket och så. Eller det behöver egentligen inte wens vara ett paket, lite plast räcker, bara det märks att det är nytt. Det behöver inte vara sprillans nytt heller, om man till exempel sätter sig i en bil som fortfarande ser orörd ut och luktar bilfirma, så är ju det också okej.
Bara det är välskött. Det är det viktiga. Spelar ingen roll vilken ålder det har, bara det är välskött. Så är det med allt, ett kök, ett hus, en persons hälsa eller kropp ( grr), vatten, trädgård, limtuber, salladshuvuden, South Park posters, Biblar, jaa allt!
Nu håller det på att slå slint här, som det alltid gör när jag är trött! Sov så jätte jättegott alla maskinister!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0