Woxxa

Tack för maten och underhållningen ikväll, hoppas du studerade mina färdigheter så att du också kan bli duktig en dag. Eller ja, inte lika duktig, men nästan i alla fall!
Huvudsaken är att man har roligt som mamma brukar säga =)
Och det har jag ofta med Woxxa, tänkte ta ett exempel. Detta hände några helger innan jul;
¨Jag och Woxxa åkte in till Stockholm för att handla lite julklappar. På väg upp från tunnelbanan, så möter vi en liten vit lurvig hundvalp i trappen, och jag säger nåt i stil med "-Gud vilken söt liten hårboll"
Vi går vidare nån meter, sen säger Woxxa efter lite fudnering:
-Vad är det dom där heter nu igen?
Jag svarar:
-Jag vet faktiskt inte, men det såg ut som en blandras
Då säger Einstein:
-Nej men är det inte en sån där Fjällräv?





I rest my case


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0