Trött som ett as, men jag tar en för laget

Var ett tag sen jag bloggade nu, har inte hänt så där jättemycket, om man inte jämför med en vanlig människas liv. Då har det hänt en hel del. Men jag är ju liiite bättre som ni alla vet =)
På jobbet så har jag tagit ytterligare ett steg mot att bli fullärd mongolid under Thomas " Mitt nya liv " Åkerlund. Jag har slipat golv, spacklat och flytit för att lägga värmeslingor. Har även gipsat golvgips vid duschbrunnar och "primat" golv. Inget stort steg för mänskligheten,. men ett jävla steg för en kille som inte vågade sig på IKEAgrejjer för 2 år sen. Jaa det var jag, hurså? Jag hade en väldigt stöttande bror udner min uppväxt som tog hand om mig när jag hade det svårt! Har det riktigt kul på firman just nu, roliga jobb och bra stämning. Chefen bidrar starkt till det. På ett positivt sätt. För oss andra. Inte för sig själv. Eller vad sägs som att glömma att lägga handbromsen på firmabilen så den rullar rätt in i ladugården hemma. Med Chefen löpandes efter hahahaha :D Han hinner precis kasta sig in i bilen med halva kroppen när det smäller, och samtidigt pratar han med en elektriker på firman. HAHAHAHAH jag hade gett båda min aben och ena kulan för att få se det. LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Sen så har han börjat sitt nya liv efter nyår, han ska börja träna, äta rätt och gå ner i vikt. Säger han. Det har inte gått en dag på jobbet utan att han får en gliring när han stoppar en bulle i munnen eller liknande, för han är världens gottegris. Men jag tröstade honom en dag på ett vackert sätt. Sa att han i alla fall tagit ett steg i rätt riktning genom att börja jogga =) Han sken upp och sa att det hade han inte alls gjort, och undrade vad jag menade. Då sa jag ; jo men det är ju ett jättefint initiativ att jogga på förmiddagen på väg hem från jobbet. Men blir det inte dyrt i längden att jaga sin bil hela tiden? Haha ganska skönt :D

Igår var det för övrigt rivningsdags hos Don7;an, Woxxa, han ska renovera sitt badrum. Det innebar släpjakt, banankartongsjakt och lite damp. Det flöt på riktigt bra när jag och Mozart hade hämtat alla tillbehöver, riktigt fort gick det. En liten incident när vi kom åt den avstängda kranen till handfatet och förvandlade 3 kv/m toalett till inomhuspool. Gaaanska kul. Och JA Woxxa det var ditt fel. Och det hände aldrig sen igen. Absolut inte mig. Näääääeeee jag blev inte nersprutad när du var ute i bilen, för att jag råkade komma åt toalettkranen. Varför jag var helt dyngsur? Det väljer jag att inte kommentera. Men om du måste reda ut det så föreslår jag att du tar kontakt med en väldigt god spågumma, för du lä'r ha bättre lycka där. Nu ska jag ringa min kusin och berätta för honom hur duktiga Skellefteå var ikväll När dom vann mot Frölunda. HEJJA AIK!
natti natt

Ps. jag vill sova naken i en skål med smältost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0