Boss

Jag har aldrig varit så nära på att springa 80 mil en söndageftermiddag, för att kidnappa ett djur och stoppa det i brödrosten. DOM HAR SKAFFAT EN TILL SCHÄFER HEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
Dixie har fått en lillebror, och han är huuuur söt som helst! Han heter boss, ganska kaxigt namn :) Jag längtar hem för jag vill verkligen träffa den lilla gosnosen! =) Tror han är huuur skön som helst :D Älskar schäfervalpar, dom har alldeles för stora fötter för sin kropp och öronen hänger ner =) Efter ett tag så börjar dom resa sig, ofta ett åt gången.. Det är det mest kritiska stadiet för en valp, för då löper han stor risk att bli ihjälkramad, söndergosad, eller helt enkelt stekt av någon som inte kan behärska sig! =) GUUUUUUUUUUUUUUD vad jag längtar! Inte blir det bättre av att syrrorna skickar sms, mms, snakcar på msn osv, om hur otroligt gosig och fin han är. Måste boka flyg snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0