Tack Flygis!!!

Julen är räddad!!!! Just som man tror att man ska måsta skippa den där fina julklappen till sina systrar och köpa lovikavantar till dom iställer, så dyker Flygis upp som en räddare i nöden. 2 askar Paradis/Aladdin för 70 kr. helt seriöst, DÅLIG affär det är. det är ju Sveriges bästa Ica utan snack. Så nu mina små systrar kan det bli nåt ni vill ha till jul, OM NI KUNDE ÖNSKA ER NÅT. Hur svårt ska det vara? Säg nåt. Pengar, vad som helst? hatar tystnad... det är 2 veckor till julafton nu och jag har.. hmm... Ingen present kvar. Men det finns gott om tid, jag ska ju bara hitta 7-8 klappar som jag uinte har någon som helst aning om. men det spelar ingen roll. Jag har min choklad =D Livets gåva!!!!

Vill även passa på att säga att jag skulle kunna tryffla i mig odm här två utan att ha dåligt samvete ikväll. Båda våra älskade träanre var borta idag så Capten Blood, Lunkan, höll i träningen. Skämtar inte när jag säger att Calcons inte åkt så mkt skridskor på hela det här året...sen blev det spännsthopp efteråt =) Men det är skönt nu i efterhand och jag tror att vi har igen det nu när the heavy shit drar igång på fredag!

Just ja, höll på att glömma....
haha dagens kommentar kom idag på jobbet när vi satt och disskuterade frysar på jobbet. ja jag vet, kan låta sjukt men det finns en logisk förklaringar. har dock inte tid att dra den nu. Den slutade iaf med att jag kastade ut frågan
"Undrar hur stor världens största frys är?"
HAHAHA och då svarar Adde, Andreas Westerlund... # 6 i Järfälla Spiders:
"-Jag tror det är en frys som är så stor att den rymmer den där mammuten dom hittade i ett isblock för ett tag sen"

haha och det jobbiga är att han är tokseriös när han säger det hahahahahahah =P
Kan avsluta kvällens inlägg med en dammande dålig klassisk ordvits:

Varför dog mammuten ut?

....Det fanns inga papputar =)
Eller gjorde det kanske det Adde? HAHAHAHA fan vad gott jag kommer att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0