Smask!

Hello everybody!
Idag har jag gått från 22 årig till 82 årihg rygg på mindre än 8 timmar ... Som tur är känns det helt okej! Vi har nämligen öst på tegel ute på Pärlan, och sammanlagd tid för både langning och läggning stannade på 7 timmar... Då hann vi lägga 350 kvadrat på 4 man, eller man, maskiner skulle jag vilja säga =) 4 starka oxar i form av Adde, Danne, jag och Vicke Vire! Nu sitter jag här och njuter av lite julsånger innan träningen. Shit vad skönt det är med jul, helt sjukt! Lycka överallt, t.o.m busschaffisarna uppför sig någorlunda här runt huvudstaden =) Mina grannar är tyvärr fortfarande efterblivna som vanligt. Dom firar nog inte jul... Mötte en man på grusgången för några dagar sen (som är typ 1.5 m bred) när jag skulle ner på stan. En lördag vill jag minnas. Som vanligt så hjulade jag ut ur porten och tittade piggt upp på min f.d Dödgrävare till granne. Inte så mycket som en blick fick jag.... MUPP! vad är det för fel på dom? Snart har det gått så långt att jag funderar på att börja sätta upp anonyma lappar i trapphuset om typ utförsäljningar på JC, gratis bildäck till dom första hundra kunderna på Höglunds, fri telefon ett helt år om dom ringer angivet nummer och följer instruktionerna( snukslinje såklart....). Sen ska jag börja dra ut sladdar nere i tvättstugan, byta låskolv till förråden i källaren lagom till det att jag åker hem till jul. Då kan dom sitta där med sina feta arslen och fundera på var dom ska göra av den gamla TV:n nu när dom varit ute och judat på mellandagsrean.... Sen när jag kommer tillbaka så ska jag ha en hel lastbil med släp lastad med snö/ismassor som jag ska dumpa framför porten klocakn 04.00, efter deta tt jag varskott mina snälla grannar!!! Jag funderar även på att skicka in lite skadedjur och skunar och andra grejer innan jag blockerar dörren....
Efter det känner dom sig nog lagom less...  Då ska jag ha grävt fram ett litet hål vid ett fönster och stå med en lapp där det står "Hej" kort och gott. Bakom mig ska Jim carey stå och låtsas grina och göra fula grimaser tilsammans med Babben "rubberface" Larsson.....

Näe nu orkar jag inte mer, man ska vara positiv när man är på väg upp till träning, redan klar för Alltvåan med en match kvar!!! Funderar på att bjuda boysen på en liten surprise, men vi får se hur det blir med den saken =)
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Eddie Liljeberg

Haha du är så sjuk Rickard :D

2008-12-04 @ 20:31:58
URL: http://eddieliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0