Oj oj oj

2 hårda kvällar. 2 roliga kvällar. 2 kvällar som borde slutat med inspärrning för en del =)
Men det är inte därför jag är här. Jag är här för att bikta mig. Jag har sovit 7-8 timmar på två nätter nu och ä'r lagom piggelin. Så jag tänkte bekänna en sak.;
Jag vill göra illa våra kattungar.

Helt seriöst alltså.
Eller jag vill ju egentligen inte men dom är så söta så jag vet inte hur länge jag ska kunna behärska mig. Jag kan ta den här dagen som ett exempel. Vaknade sliten som FN:s generaldirektör och funderade på att hänga mig upp och ner i kyrkklockorna med en Bahamasflagga knuten runt barmen. men så blev det inte.
För det peps i rummet bredvid. Jag sticker in huvudet och får se en av tre djävulssaker sticka upp huvudet ur kartongen och sen var den här dagen gjord! Innan jag åkte ner på stan så la jag mig i sängen och gosade i 20 minuter med dom och Ange=) Nu ikväll har vi kört "Lips" på mitt 360 ( jag ägde allt) tillsammans med dom små håriga =) Dom har legat på/bredvid/under oss hela tiden och bråkat/sovit/tittat/ätit osv osv.... Och hela tiden så känner jag att jag inte pallar mer. Dom är för söta. Jag är rädd att jag ska hämta en stekspade i köket och "slaffsa" ut dom genom fönstret =)
MYSGOS!!!
Hade jag inte haft en så dålig mobil för tillfället så hade jag tagit kort på dom så ni får se vad jag talar om. Men det är inte friskt att vara så söta, det är allt jag kan säga!!!!
Nu blir det innebandy med Jim och några fler nissar ..får se om jag återkommer med en bomb senare ikväll eller om vi tar det imorgon. JAG Vet att ni gråter blod när jag inte uppdaterar så ofta, men försök hålla ut!
"Det är som jag brukar säga till min kompis Klas-Christian;
- Väntar man på nåt gott så är det ju bara härligt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0