Minglet fortsatte...

hello!
Som vanligt var jag ner på flygis efter min träning och handlade ltie frulle osv... och mingalde lite med Mickan i fisken... men idag hände nåt ovanligt, konversationen fortsatte på msn efter att hon slutat... och vilket stimulerande samtal det blev, påminner i mångt och mycket om samtalen som äger rum i butiken =)

michaela rönneborg says:

ska du hem i jul då?

Rickard says:

Ja jag åker nästa lördag och blir hemma i 2 veckor

michaela rönneborg says:

åå skönt

michaela rönneborg says:

men vem ska jag då snacka med på flygis?

Rickard says:

haha jag har funderat en del på det där...och vad tror du om en stand in?

michaela rönneborg says:

hm du kanske kan styra det?

Rickard says:

haha måste bara hitta en värdig ersättare...

michaela rönneborg says:

en look a like som kommer in vid sju-åtta tiden på kvällarna.. handlar antingen frulle eller lite middag..

michaela rönneborg says:

jag skulle gilla det

Rickard says:

Rickard says:

mmm det skulle vara nice men Brad Pitt var tyvärr upptagen..hade nån meningslsö rulle han skulle göra då

Rickard says:

han blev iof skittaggad på det när jag visade ett ort på diog, men "dollarn går före allt" som han sa...

michaela rönneborg says:

hahahahaa

michaela rönneborg says:

men har du snackat med david beckham då?

Rickard says:

Nja jag vet inte, han har inte riktigt min stil...han måste ju alltid klä upp sig så förbaskat ionnan han går ut...

Rickard says:

det ska va foppatofflor och mjukisar, annars blir det fel mot er

michaela rönneborg says:

ja det är sant.. måste ha myskillen..

Rickard says:

mm

Rickard says:

Foppa kanske har tid?

michaela rönneborg says:

men vi har ju fram till nästa lördag på oss så vi kanske kan fundera lite på det?

michaela rönneborg says:

Ja FOPPAtofflan själv kan ju vara stand in, drömmen det skulle vara då

michaela rönneborg says:

i och för sig tycker jag inte att Foppa håller snygghetsmåttet riktigt..

Rickard says:

mmm vi behöver inte bestämma ikväll

Rickard says:

Asså SVÄR INTE i denna konversation

Rickard says:

Foaa är inte snygg, han är MAN

Rickard says:

Foppa*

Rickard says:

har du nåt förslag?

michaela rönneborg says:

haha

Rickard says:

Är man man så kan man se ut precis hur som helst...

michaela rönneborg says:

hmm kanske, men pengar är inte allt vet du

Rickard says:

varför tror du att alla traktorförare med snus i halva munn, 3o kg: s övervikt ochg dålig hygien ändå lyckas få kvinnor?

Rickard says:

Jo för att dom är MÄNN:....

michaela rönneborg says:

det måste finnas någonting som jag kan spana på jue.. vi snackade ju om det, när jag tappar hakan på gymmet när du kommer in och så..

michaela rönneborg says:

hahahahaha

Rickard says:

haha ja det är sant... så då får vi gå ifrnå hela det här manlighetstemat och gå in mer på söting....

michaela rönneborg says:

men vad har dom för tjejer då? lönfeta kvinnor med fettigt hår som precis börjar få skägg för klimakteriet har tagit ut sitt rätta jag

Rickard says:

Spelar ingen roll, dom får ligga

michaela rönneborg says:

Hmm sant så sant

Rickard says:

Och är man så manlig som dom, så kan jag mkt väkl tänka mig att man gått ifrån hela den här biten med " söta, vackra, snygga osv osv tjejer..

Rickard says:

jag tror att dom kommit till det stadiet att dom ser på användbarheten...hon har skägg= låna hennes apparat.... stor och tjock= orkar hjälpa till att byta olja..Klimakteriet...mindre gnäll

michaela rönneborg says:

Hahaha, tänkt vilken värld vi lever i alltså, herregud

Rickard says:

hahahaha

Rickard says:

Lugn nu, jag tror inte det är så illa

michaela rönneborg says:

om tio år kommer säkert alla kvinnor att raka sig i ansiktet, lyfta skrot på söndagarna och hugga ved innan jobbet..

Rickard says:

Rickard says:

Nej nej lilla gumman...om tio år kommer alla kvinnor att ställa upp i SM i bullemi, träna 2 timmar per dag och äta en low carb sallad på 34 g utan dressing

michaela rönneborg says:

hahahaha, vad är det för fel på dig? vad får du allt ifrån? jag kan inte sluta skratta

Rickard says:

hahaha jag vet inte, det ploppar bara upp när jag ser vad du skriver

michaela rönneborg says:

vilket team vi är

Rickard says:
kan ha blivit tappad som barn, man vet aldrig
michaela rönneborg says:

hm kan ha hänt.. ja, jag har haft hjärnskakning två gånger.. men jag har nog inte tagit skada av det

Rickard says:
haha definitivt!


Kommentarer
Postat av: Michaela

haha jag dör! läser man igenom det så förstår man direkt att varken du eller jag har tagit skada av olyckor som barn..

2008-12-11 @ 23:34:57
URL: http://michaelaronneborg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha, ja. Måste ju visa mina kära fan att jag faktiskt är vaken och redo för en ny dag. OFTAST glad och pigg.. haha, eller?

2008-12-12 @ 01:14:38
URL: http://jenkaan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

BTW, ska nog sluta blogga på morgonen, blir bara deppig av att läsa igenom dem!

2008-12-12 @ 01:14:59
URL: http://jenkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0