Mina små hjärtan!!!

Gud vad jag längtar efter er nu
u
Ange says:

åh gooooooos

Jag saknar då dig mest i världen!! snart kommer du=)

Ange says:

ps. jag har hittat den perfekta raggningsrepliken åt dig

Rickard says:

mmm 6 dar !!!

Ange says:

Vet du vad det är som har 150st tänder och håller tillbaka ett stort odjur? Min gylf!

Ange says:

Little orm

Rickard says:

Rickard says:

Du är ett geni den ska jag köra på

Ange says:

haha göre

Ange says:

det här är mig

Ange says:

min*

Ange says:

tjena biffen, står du här och steker ?

Rickard says:

fortsätt...

Ange says:

Hej kärleksbanken! Jag skulle vilja göra en insättning på 50cm

Ange says:

hah vadå fortsätt

Ange says:

är den bättre?

Ange says:

Dina tänder är som stjärnor - gula och långtifrån varandra!

Rickard says:

haha

Rickard says:

var hittar du dom där?

Ange says:

Dina lökar får mig att gråta.

Ange says:

hahah_

Rickard says:

Ursäkta jag måste bara få fråga:

Gjorde du illa dig när du föll ner från himmelen?

Ange says:

nej, inte när jag landade i din famn

Rickard says:

naw*

Ange says:

Söt hund, får man klappa matte?

Rickard says:

Ange says:

Nej men stå inte här och var ledsen för du tappat oskulden, du kan få min.

Rickard says:

markoolios klassiker..

Tjena bruden, ska du följa med hem till mig och käka makaroner och hångla?

-nej

-Vadårå, gillar du inte makaroner eller?

Ange says:

haha den är ju så mongo

Ange says:

du är så söt att jag får hål i tänderna.

Rickard says:

har du eld?

-nej men jag har ett brinnande intresse...

Ange says:

Jag har hela ordlistan tatuerad på min penis, ska jag komma förbi och stoppa orden i munnen på dig?

Ange says:

hahaa

Rickard says:

hahaha

Ange says:

Hey babe, pokersugen? Jag vill gå all in.

Rickard says:

haha

Ange says:

jag ska sova nu, pussss

Rickard says:

haah gör så tokis

Ange says:

pappa hälsar att han har sökt dig och att Anders tyckte att du rockade på matchen!

Rickard says:

Vi ses om 6 dargar

Rickard says:

be pappa ringa mig imorgon så kan vi snacka lite

Ange says:

5 om 1 h och 9min.

Rickard says:

ickart ickart pappas lilla ickart

Ange says:

alla hälsar puss ochj kram

Rickard says:

dutt å djam som jag säger till Onte nrä vi avslutar våra konversationer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0