Liten update!

Trevlig helg allihopa! =)
Calcons vann som jag förutspådde igår  med 3-0 efter en riktigt bra match!!! =) Känns kanonkul!
Men det är inte därför jag snabbkastar in en kommentar här, utan det är för att jag har träffat Woxxa. Och då vet vi ju alla vad som väntar... FLOSKEL
Vi var nere på stan idag, jag, Woxxa, Bea Lina, Jullan och Sofie..  Och i början sprang vi på Isa och snabbpratade om det vanliga:
Kvällens planer, hur mysig julen är, hur mkt alla tycker om mig och vad jag önskar mig i julklapp.. men men nog om det.
När vi skulle skiljas åt så kom ett  "Hade" och då började vi prata om att det var ett norskt uttryck. Då kom Woxxa givetvis med en briljant fudnering sekunden efter.
- Vad är det man brukar säga efter det?
Haha vadå? ( Jag som känner honom vet ju vad som komma skall.... Så jag peppar honom allt jag kan utan att han ska misstänka något.. Så jag får njuta lite extra i jul.. och ni med =)
- jamen man bruakr ju säga nåt efter det, typ "DANKE SCHÖN"


HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

Ha en fortsatt trevlig Lucia allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0