KISS KISS

TV-spelskväll.... Guld! Middag och mys, TV-spel i sex timmar.. Fick dock en liten otrevlig avslutning för att jag och Robin kissade ner Bosse och Dala i dom 4 sista NHL fighterna.... ledde till att Dala åkte hem i vredesmod efter att ha svurit skiten ur sig hemma hos mig.
Sen inträffar detta på msn:


Marcus says:

har satt ut d där jävla spelet på blocket nu!!!!

Rickard says:

haha hela PS3 an?

Marcus says:

nej nhl bara, jag krossar på allt annat

Rickard says:

hahahaha va inte sur nu för att du fick smisk i NHL..

Rickard says:

och att jag vann över dig i fotboll...

Rickard says:

och flest segrar i skjutspelet


 Sunshine has been added to the conversation.


Marcus says:

knappast i sjutspelet

Rickard says:

haha

Rickard says:

hahahaha

Marcus says:

sport spel e bög spel

Sunshine says:

boys 1 mot 1 då dominerar jag i allt

Sunshine says:

haha

Rickard says:

Dala är lack

Rickard says:

han är kvällens torsk

Rickard says:

hgahahahahaha

Marcus says:

0 mot 0 e jag bäst på

Sunshine says:

hahaha

Rickard says:

Dala du är bäst på att dampa

Marcus says:

jag ska måla en tavla å sätta upp på tv'n så sitta å låsas spela

Rickard says:

damp

Sunshine says:

haha

Marcus says:

piss

Marcus says:

jävla skit ja e lack som fan

Rickard says:

Blir bättre av att vi garvar åt dig va?

Sunshine says:

men dala det funkar inte att sitta i utv båset helatiden hahahahahaha

Marcus says:

ja men vinn en jävla tekning nångång då

Sunshine says:

uuuuuuuuuuu

Rickard says:

Näe Dala du får börja uppföra dig, det är precis som i real life..hur många visningar hade du inte igår?
Sunshine says:

hahahahaa

Sunshine says:

Marcus says:

ja men två som inte va utvisningar

Sunshine says:

de var ju inte dom idag heller?

Rickard says:

HAHAHAHAHA

Marcus says:

nää

Sunshine says:

hahaha

Marcus says:

man får ju stå på skridskorna när man måster mig

Marcus says:

möter

Rickard says:

hahahaha

Marcus says:

kan ju inte hålla på med diving hela tiden

Rickard says:

Tycker det är lite fegt att ge sif på dom som inte har pucken hela tiden....

Marcus says:

3 sek regeln

Rickard says:

haha

Sunshine says:

finns den äns längre?

Rickard says:

Jag tror itne det...

Marcus says:

nej d gör den inte den e 10 sek nu

Rickard says:

Inte i Dalas värd iaf, där är det okej att tackla så fort nån är på isen

Sunshine says:

haha

Marcus says:

amerikansk fotboll e ju kul har jag hört

Marcus says:

dom söker folk med damp till såna sporter

Rickard says:

sök, du är kvalificerad

Marcus says:

tänka att springa från ena sidan rakt in i mitten å bara mörda folk

Rickard says:

haha

Sunshine says:

hahah ja så funkar det ju

Marcus says:

ja waterboy

Sunshine says:

aa juste

Marcus says:

drop kicka

Sunshine says:

hahaha

Rickard says:

lejon

Marcus says:

har bara lust att gå ner i källaren å öppna en fight club eller nått

Sunshine says:

gört

Marcus says:

mm å sälja tvål

Sunshine says:

guld det ju

Marcus says:

så jävla dålig förlorare så jag har lust att knäcka nått på mitten!!

Rickard says:

gör det

Rickard says:

haha

Marcus says:

konstigt att inte bosse dampar han som brukar kasta klubbor å grejor

Sunshine says:

ta datan vettja

Marcus says:

nej den har inte gjort nått!!

Marcus says:

ÄN

Sunshine says:

hahah ähh godnatt booooyzen


Av en händelse så hittade jag Dalas tyska kusin på Youtube strax efteråt. EXTREMT LIKA VARANN!



Kommentarer
Postat av: Alexandra Möller

Hahhaah!!!! :)

2008-12-07 @ 10:55:22
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0