Jullov =)

Hej allihopa!
Jag är high on life! Skrek rätt ut till "Release me"  idag på radion när jag åkte hem... Gaanska bra timing på en låt.. Meant to be =)
FY FAN så skönt att åka hem på lördag, jag får fjärilar i magen bara av att tänka tanken=)
Ikväll blir det träning innan jag åker ut till chefen för att lasta ur Kangoon och byta lite julklappar =) Morgondagen bjuder på packning av resväska och ev. en vända nere på stan för att försöka få lite ordning på dom här jämra julklapparna !!! Sen på kvällen är det bortamatch mot Värmdö Icewarriors i ekhallen... Kommer bli ruskigt hårt men jag tror vi har en bra chans om vi lirar så bra som vi kan. Jag har växlat några ord med min särbo och numera skadade lagkamrat, #13 Daniel Öhman om morgondagens match:

Rickard says:

Hej Daniel Öhman!

Rickard says:

Hur är dagsformen?

danne says:

bra

danne says:

din?

danne says:

ont i penis?

Rickard says:

Bara bra tack, sugen på träning

Rickard says:

haha näe nu är det jul så hans hemlängtansvärk håller på att ta slut

Rickard says:

Försök uppföra dig, du ska upp på bloggen

Vad tror du om matchen imorgon?

danne says:

vilka är de emot?

Rickard says:

Värmdö

danne says:

Första känslan är att dom har skridsko damp

danne says:

och har nr 5 bra fokus kanske vi kan få se en fin open-ice hit

Rickard says:

mmm det är dom tankarna jag har också...skulle va kul med seger....

Rickard says:

Det ryktas om att du tagit stort ansvar i laget som materialare under tiden du varit skadad, stämmer detta?

danne says:

japp, men senaste matchen var jag med woxx stock på läktaren, men rykterna gick att lill kopparn var stået vassare

Rickard says:haha jag förstår...kan du berätta lite för mina läsare om livet som lovande materialartalang? Jag tror inte det är så många som vet hur det är riktigt...hur förbereder du dig inför en match t.ex?

danne says:

jag har bara vart en match hittils, men hade möte med larsson dagen innnan, då jag fick reda på hur alla ville ha slipat hur brynet ska dras osv, sen var de bara gå upp till sportis innan man stack till jobbet på fredag morgon å förbereda allting

Rickard says:haha okej, seriöst alltså.. Blir det mkt kaffe och bullar för att orka vara på topp i 60 minuter eller är det bara en skröna.. Lite som poliser och munkar?

danne says:

jo, så är de. Men jag är bra tränad, eftersom man jobbat med ncc snickare ett tag, då hinner man fika en del...

Rickard says:haha okej!

Har du observerat något roligt under din korta tid som mattis? Nån lirare som alltid vill ha brynat 3 minuter före match, nån som måste ha tejp mitt under en period osv osv?





FUCK. Nu gjorde jag bort mig...råkade klicka ner en lysande avslutning på vårt samtal..kanske lika bra med tanke på att jag har läsare under 15 år här...
Nu ska jag upp på träningen och mysa, take care now, bye bye then =)


Ps. Kommentaren värmer =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara sanna ord. =) Hoppas matchen går bra imorgon och hoppas du får en bra jul.. =)

2008-12-18 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0