Ibland känns ett "förlåt" otillräckligt....

hej hopp!
Sitter och läser min kära systers blogg och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Eller jag vill ju kunna skratta men det känns näramre till gråten...sry

Så typiskt mig:
"en lite mindre kul grej är att vår smarta bror la ut en bild från fotningen på sin blogg. Och pappa läser den bloggen.. så han börja skrika på oss igår å på mamma, att vi skulle komma å kolla. Sen börjarom fråga en massa, vem som tagit bilden föör den var juu såå fin & vi måste förstora bilden osv osv. Så ja då sa jag å angie rakt ut att dom skulle få de i julklapp men att nu vare ju lite förstört.. men jaa dom blev glada iaf och mamma höll på att börja gråta :$ Hittade iaf en fin på juulans blogg imorse som jag kan bjuda på =)"


Gjorde dock ett försök på msn nyss men det gick inge vidare.... :

Rickard says:
Kan ni inte byta julklapp då? typ ta nåt härligt kort på mig när jag äter biskvier från Stigs Konditori?

Lotte- says:

näää vi ade tänkt de först... men dom ahde tydligen slut grädde å de är jud e som gör bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0