Historien upprepar sig...

Haha jag har haft lite dåligt samvete idag för att min kalender blev skändad igår... men min syster verkar ha svar på gåtan om vem som bröt sig in här:

Ange says:

det var jag!

Ange says:

det var jag som tog dina chokladbitar

Rickard says:

hej

Rickard says:

men dumma Ange

Ange says:

en hämd från julen när du och henke tömde mina så jag grät

Rickard says:

hahahahahha

Rickard says:

Vad snackar du om?

Ange says:

nu vet du hur jag lkände mig när jag låg där i mammas famn med gråten i halsen

Ange says:

dina chokladbitar

Rickard says:

Ange sluta det har jag aldrig gjort!"

Ange says:

jooo

Ange says:

DU OCH HENKE GJORDE DET

så i år köpte jag ingen, varför lägga ut pengar på något som ni äter upp?

Rickard says:

hahahahahah

Rickard says:

Ange hittar du på nu eller har jag gjort så mot dig?

Rickard says:Förlåt!!

Är vi kvitt om jag ger dig en Paradisask i jul?

Ange says:

nej du har faktiskt gjort det mot mig

Ange says:

du och henke tömde min för några år sedan

jag GRÄT hos mamma




Sen bröts det......

jag hade helt förträngt den här händelsen och kan knappt tro att det är sant... Jag som knappt äter choklad... men OM det mot förmodan stämmer...så är jag nog beredd att ta på mig dådet som ägde rum här i söndags eftermiddag =)
men som sagt, bara om det visar sig vara sanningen. För det skulle i sånna fall stödja min "återfallsteori", att alla som en gång syndat faller dit igen... Det kan ta en timme, en dag, två veckor eller som i det här fallet, ca 10 år..och även mer =)

Förlåt Angis! Du ska få choklad i sinne i jul när jag kommer hem! Ange Ange ickart lilla Ange!! Puss*

Gonatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0