Hello people! =)

jag har bara en sak att säga idag om gårdagens match. FRUKTANSVÄRT SKÖNT!!!! Segertåget rullar vidare. Det var även världspremiär.... Jag slogs igår på matchen och det var typ det roligaste jag gjort på länge =) Det var inte en sån där äkta hatfight utan jag klev bara in när en kille var på vår slovak och så blev det handgemäng. Haha men det roligaste var nästan efteråt.. Båda fick matchsrtaff såklart, så när jag stog vid sidan av planen och kikade på slutet så dyker min motståndare upp. Kommer lite trevande fram till mig och frågar om det är lugnt.
-jadå det är ingen fara,  det blev lite hett där inne bara!
Sen tog vi i hand och garvade lite grann och kikade på matchen.. men det blev sådär pinsamt tyst så som jag hatar så jag frågade honom lite ödmjukt varför han inte sopade på mig mer på slutet, han hade faktiskt lite överläge då. men då svarade han lika fint:
-hah nej jag var lite för trött, du hade ju övertaget i början där så jag kände att det fick räcka så.
Moget av oss båda... Sen blev det liiite skönare för mig att stå där när Ronny F "the sniper" avgjorde med 20 sekunder kvar att spela.... Jag skrek rätt ut och Åkerskillen försvann in i sitt omklädningsrum... Så jag antar att jag stod som vinnare till slut. Go Calcons, imorgon skördar vi 2 nya pinnar borta i Värmdö innan det är dags för ljullov =)

Skickade ett gruppsms till min familj idag vid tretiden:
Skynda er, om en vecka börjar Kalle!!!!
Svaren var blandade:
Lotte: Haha du är sär! =)
Ange: Skynda oss med vad? =)
Mamma: I love you, ska fixa julgodis i helgen. Nåt speciellt som önskas? =)
Pappa: Du skall få en puss!

Min käre bror orkar som vanligt inte svara på mina grymt ondödiga sms men jag vet att han längtar han med.. Nu blir det Bonde söker fru och sedan en rulle. GRYMT skönt att jag har gymmat så jag får äta lite karra till =)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin, kan inte sluta kolla på dig. =)

2008-12-18 @ 14:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0