Happy friday!!!

hej hej!!!
idag är det sannolikt den bästa fredagen någonsin, eller nästan i alla fall. Jag har haft en riktig gulddag på jobbet med chefen och en ny skolelev, Anton, ute i Roslagsbro. Vi har spikat lite innertak och sedan gjort landgångar uppe på loftet. Kuligt att få spika lite! Ännu roligare när det flyter på och jag inte gjort illa mig en enda gång på hela dan. Dom dagarna är nog lätträknade sedan 1,5 år tillbaka då jag började min karriär som nästa Ernst K =)
Sen kommer jag hem i god tid, och vad möts jag av? Jo den klockrenaste kommentaren sen min bloggs start....
Först har en anonym person skrivit:

Anonym om "FREDAG":
- du måste vara han idol

...Sen har världens just nu kanske visaste människa skrivit följande:

Eddie Liljeberg  ([email protected]) om "FREDAG":
- Rickard är väl allas idol?
Är det inte så man blir rörd? En sådan klarsynthet och perfekt iaktagelse har jag nog itne varit med om sen någon skrev:

<3 om "Asså den här killen önskar trevlig kväll":
- Fan vad fin du är =)


haha nej nu spårade det ur med självgodhet =P
Det jag vill komma fram till är att jag mår ruskigt bra just nu! Så bra att jag ska lägga mig ner och halvsova i soffan till "Madagaskar" innan det är dags för lite peppande musik. Sen ska jag gå ner på pizzerian och träffa Danne och Beausang för att äta den sedvanliga matchmaten : Avocadosallad. Så bra! "Den är bara bäst, Finns inget i närheten" =)
jag ska även bjuda Danne på maten för en liten incident som inträffade igår. Vill inte gå in på det närmre för det skär i mig, men se det som att jag ska betala igen =)



Ps. Idag har Jim "LillErling" Johansson uppkörning. Han klarade teorin i förra veckan och idag är alltså dagen D. Dagen som kan göra att jag, far, bor, kusin m. 10-tals andra slutar mobba honom.... Eller ja, för just den biten iaf =)
haha han går in på en förnedrande 4:e plats, förnedrande på så vis att han och min käre bror är lika gamla.. och Henke har tagit lappen för typ 5 år sen... Jag tog min för 4 år sen.... och syrran förra året... Haha så nu har han chansen att ta den före Ange "Moppemarodören" Ericsson, den sista av 4 odågor i familjen... Annars är det skandal =)
Så håll alla tummarna nu att pokerkungen håller båda händerna på ratten och inte klantar till det. har inte tänkt på det tidigare men att Jim inte kallas för Jokern är en skandal. Det sitter så fint på honom. Jag ska börja med det nu. Lycka till Jokern!

Kommentarer
Postat av: Eddie Liljeberg

Haha Rickard =D



Föresten, är det inte riskabelt att ränna på stan utan liv-vakter? Du, Gribben och Bosse får nog tänka er för lite mer nu innan alltvåan, vill ju inte att ni ska bli bortrövade.

2008-12-07 @ 00:00:43
URL: http://eddieliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0