Haha


Tänkte avsluta med en gammal goding, "Göran Lax" från "Hjälp", världens största damp =)
haha först hade jag tänkt skriva att jag käner igen mig i den här situationen med stress i varuhus osv...
Sen insåg jag att jag är precis tvärt om, haha jag åker ju upp och "är" på ica ibland =)
men man kan känna igen sig i annat, typ i trafiken. Jag tror att det är där jag har mest damp av samtliga ställen på jorden. När jag sitter i en bil så sitter jag där av en anledning, jag är på väg fram till ett mål. Och jag är på väg fram dit så fort som möjligt, annars skulle jag ha kunnat gå om det vore så. Så varför kan inte alla ni som tycker om att köra 75 på 90-väg vid klockan fyra på dagarna, bara hålla er inomhus och vattna blommor istället? Jag är 100% övertygad om att olycksfallen skulle minska i rusningstrafiken om folk körde efter angiven hastighetsgräns. Det skulle iaf minska antalet frontalkorckar på ett år. Ibland har man ju nästan lust att bara "svänga över" och slippa skiten, när man ligger bakom 7-8 bilar, nån släp och lastbil på en smal krokig väg. kan även bli ännu mysigare om man har bråttom hem för att äta innan träningen.... Me like..NOT




nu är det som sagt sängdags så jag orkar åka till jobbet imorgon. Det vankas jultallrik och jag är hyffsat siiiiuuugen. Hoppas det är samma klass som förra året, då ska det hetsas i fikarummet =) I övrigt bjuder dan på en liten resa från "the Island" till Vätö för lite armering av en grund,, Kanonkul som Björn G skulle ha sagt

Sweet dreams alles
Ps. har ni svårt attt sova så kika lite på Nobelfesten..kan va det tråkigaste jag sett under hela 2008... En positiv sak har jag dock sett. Dom har en operasångare med i leken som ser ut som en blandning utav samtliga medlemmar i "En annan del av Köping" när han sjunger.. Tysk är han också haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0