God dag!

Skönt att vara hemma i tid, geggigt och jobbigt idag så det är skönt att jobba i närheten av Norrtälje =) haha ska även tillägga att julbordet idag underlättade arbetet en hel del =P
Nu ska jag laga lite mat innan träningen, sen ikväll ska Bea äntligen förbarma sig över den svamp som en gång var mitt hår.. Out of control, ska bli skönta tt bli lite julfin!
Då kan man ha röd piké och äta sill på julafton utan att behöva förklara för farmor varför man har en botanisk trädgråd  på huvudet....
Såg även att jag fått en förfrågan om texten till Kellys jullåt, och då skulle jag vilja passa på att tipsa alla om en GRYM låttextsida, a.k.a "Lyrics" sida... Dom flesta har nog kontroll på den men för er som inte har det, in och njut =) Vill dock sätta upp ett varningstecken för er som är känsliga och vill ha det på ert sätt. jag har gått in många ggr och kikat på låtar som man sjungit sen man var typ 6 år... Åh dra mig baklänges, tur att man inte sjunger högt när man är i offentlig miljö!!!
Sluttjaffsat, här komer den:
http://www.letssingit.com/

Och eftersom jag är en så fin kille så har jag även letat reda på lyriken till låten, så slaffsa er in här och sjung för allt vad ni är värda =)
http://artists.letssingit.com/kelly-clarkson-lyrics-my-grown-up-christmas-list-2pqp7kp

Så, nu har jag inte mkt mer att tillägga annat än att jag ska DÖDA julskinkan i år =)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0