Dan före dan!

God morgon allihopa =)
Nu på morgonen har jag dragit nytta av mitt morgondamp genom att skjutsa syster yster på jobbet, lämnat in vår Audi på reparation och sedan promenerat 40 minuter med våra vilddjur =) Jag har även hunnit se lite NHL, mysa med kattungarna en snabbis och ätit frukost!
Dagen bjuder förhoppningsvis på lite skridskoåkning med ett gäng vänner på någon uteis... Annars får det bli en sista runda på stan för att kirra dom sista julklapparna. Eller iof, mkt val jag har på den punkten... Stan sen skridkso får det bli. Kanske sitta på något fik med någon kompis. Skriva att det var så otroligt kul att se den, prata om hur julen kommer bli och ta ett foto på min latte till bloggen... Skriva om den otroligt goda lussekatten jag åt och sedan stjäla en bild på nätet på en katt som är så där gyllenbrun och fin, medan den jag åt i själva verket var degig och inget vidare. Bara för att jävlas och verka "lite bättre" än alla andra... Ja så får det bli. Jag ska äta en torr lussekatt, dricka en kopp choklad och vara med nån skittråkig vän. Sen ska jag komma hem och förgylla allt. Säga att vi såg en massa kändisar men att jag inte kommer på vad dom heter. Varför? Jo för att jag aldrig frågat gubbarna nere i busskurerna vad dom heter....
Eller vi gör så här istället:

Här är Peter som jag fikade med

Här är latten jag drack

Här är Lussenbullen
OBS! Vi tog en var

Näe nog om det, jag orkar inte tjaffsa, det är ju trots allt jul =) Ikväll blir det uppesittarkväll med la familia och lite rimstuga. Samt en massa mumsiga onyttiga saker som jag bara inte kan motstå under julen. Men det gör inget, för " På julen får man ta från det undre laget också" =)
Ha en bra dag alla tomtenissar, imorgon kommer Han


Kommentarer
Postat av: Marika

Vi kommer sakna dig på våran uppesittarkväll! :) Men hoppas du får en underbar jul & ett gott nytt år!

2008-12-23 @ 12:02:51
Postat av: Anonym

granberg var på g ikl iaf :D hahaha,D V N O

Four capital letters

Printed in gold

'Cause details make the girls sweat even more

while they're shaking their belt

No need to ask my name

2008-12-24 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0