Dagens garv

gå in på :


www.baxa.nu

Sitter och försöker få lite inspiration till julklappar...men det går tungt..... har dock hittat en sak som jag absolut inte ska köpa. Jag skulle inte ens köpa dessa 298 bitar och ge bort dom anonymt till världens dummaste människa.
Så här ser presentationen u för världens kanske hjärndödaste påfund:

Pussel med motiv - och hörn - är för veklingar!

Är du trött på att pussla bilder av tyska slott, rådjur, Bamse och kungafamiljer? Är vilken fyrkant som helst en barnlek för dig om den så innehåller hundratusen bitar? Då har du tagit klivet upp i den riktiga pusseleliten och är redo för Paint Puzzle. Det är som det låter, ett pussel som ser ut som en pöl med målarfärg.

Alltså: Inga hörn.
Alltså: Inga raka linjer.
Alltså: Enfärgat.

298 bitar är nog för att knäcka den störste pusselekvilibrist. Det är bara du och din viljestyrka. Klarar du marknadens hårdaste pussel?

Innehåller 298 bitar och kommer i en fin målarfärgsburk


*spyr*


Kommentarer
Postat av: #10

Apropå vacker musik. :)



http://www.uppslaget.se/klipp.asp?id=12789

2008-12-07 @ 15:37:41
Postat av: tjejen från krabban

måste bara säga att du har riktigt fina ögon=)

2008-12-08 @ 22:17:04
Postat av: Rickard

Tack du =)

Haha jag kan tänka mig att dom glittrade fint när jag fick syn på chokladen =P

2008-12-09 @ 17:02:57
URL: http://bondens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det förstår jag, chokladen är ju outstanding!

med den där blicken kan du nästan få vad som helst gratis;)

2008-12-09 @ 20:40:00
Postat av: Rickard

Det har du alldeles rätt i, grymt god!

Haha jamen bara nästan, den räckte inte riktigt hela vägen fram till en kanelbulle =P

2008-12-09 @ 21:04:20
URL: http://bondens.blogg.se/
Postat av: Anonym

förlåt.. men det är inte mitt fel att dom var slut! så kom du in med dina valpögon. det gjorde ju inte saken lättare heller :(

2008-12-10 @ 21:07:50
Postat av: Rickard

Haha valpögon, tack för den =)

Haha det är ingen fara, jag gör nog ett nytt försök snart...

2008-12-10 @ 21:42:33
Postat av: Anonym

varsågod! visst är det roligt med komplimanger;D

hoppas inte på för mycket nu med bullarna bara..

2008-12-10 @ 21:55:11
Postat av: Rickard

Haha det är great =)

haha vad är det där för attityd, vad är det för ett fik som inte har bullar? Fixa det så kanske du får en komplimang också... haha

2008-12-10 @ 22:06:35
Postat av: ...

jag säger ju bara som det är, vill ju inte att du ska bli ledsen! kanske säger du.. men det är väl ändå din tur att vara lite vänlig nu va:)

2008-12-11 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0